ח"כ אלי כהן: "לא נשריין את שקד, היא צריכה לפרוש"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ אלי כהן: "לא נשריין את שקד, היא צריכה לפרוש"

    ח"כ אלי כהן מהליכוד לקאה וחכם ב"מהדורת הבוקר": "מי שישבה בממשלה שנשענה על המשותפת, לא יכולה להיות בממשלת ימין. העמדות שלה משתנות לפי המבנה הפוליטי שהיא נמצאת בו. שקד צריכה לפרוש" | האזינו לריאיון

    צילום: יח"צ
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אלי כהן מהליכוד לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "אין מקום לשיח של ליברמן, הוא כבר לא ימין ולא שמאל, הוא נטו נגד נתניהו. הוא לא יכול להיות במערכת הפוליטית מכיוון שהוא היה שר האוצר הגרוע ביותר".

    לגבי הטיפול ביוקר המחיה אמר כהן: "צריך לעצור את עליית חומרי הגלם הבסיסיים שהם מובילית לעליית מחירים. שמחיר החשמל עולה זה מעלה את כל האינפלציה והריבית".

    "יש לי תכנית להוריד את מחירי החשמל והמים, ולהוריד את המע"מ, יש כסף בקופת המדינה שמשם נממן את התכנית הזו" הוסיף.

    על השאלה מדוע אין נציג בליכוד לעולי בריה"מ אמר: "אצלנו נבחרים באופן דמוקרטי, כל פעם נבחר נציג מקהילה אחרת, הפעם נבחר נציג שמייצג את עולי צרפת. נתניהו בהחלט בוחן אופציה לשריין מועמד מעולי בריה"מ".

    על איילת שקד אמר כהן: "מי שישבה בממשלה שנשענה על המשותפת, לא יכולה להיות בממשלת ימין. העמדות שלה משתנות לפי המבנה הפוליטי שהיא נמצאת בו. שלא הסתדר לה עם הנדל היא פתאום נזכרה שהיא ימין".

    "מי שהוא איש ימין לא יכול להצביע לה. היא לא הייתה שותפה בממשלה, היא החזיקה את הממשלה, היא עבדה קשה לשמור על הכיסא שלה גם כשזה עלה בזהות היהודית של המדינה".

    "שקד צריכה לפרוש לעשות חשבון נפש בבית. היא גרמה לכך שב 2019 לא קמה ממשלת ימין ובפעם האחרונה היא הקימה את ממשלת השמאל הכי רדיקלית שהייתה כאן".

    "אנחנו יכולים לנצח כי מרבית העם בישראל הוא ימני שרוצה את הזהות היהודית, את הטיפול ביוקר המחיה. מה שצריך זה רק שהאנשים ייצאו להצביע"

    "לכן ביבי יצא לשטח, שם הוא מתקבל בחום רב, הוא מסביר לאנשים שהם חייבים לצאת מהבית, אי אפשר שאחוזי הצבעה בשמאל יהיו גבוהים" הסביר כהן.



    0 תגובות